Nieuwe collega in the picture: dit is Kirsten
Geplaatst op
Laatst bijgewerkt op

Ze heeft zelf al een aantal voorstelblogs mogen schrijven, maar nu is ze toch echt zelf aan de beurt: Kirsten! Sinds half maart versterkt ze ons marketingteam als Content Marketeer. Zo hebben we ook aan haar vlijmscherpe vragen gesteld om haar beter te leren kennen. Deze keer was het Pieter die als master-interviewer te werk ging.
- Naam: Kirsten Klompers
- Leeftijd: 25 jaar
- Woonplaats: Eindhoven
- Functie: Content Marketeer
Wat was je slimste afkijktruc op school?
“Een goedemiddag” klinkt als eerste door mijn koptelefoon als ik (Roeli) de opname van het interview met Kirsten start. Ik zal je het introductiestukje van Pieter besparen, dan blijft er nog genoeg over van je spanningsboog voor de beloofde vlijmscherpe vragen.
Op de eerste vraag antwoordt Kirsten: “dit gaat heel ongeloofwaardig overkomen, maar ik heb nog nooit in mijn leven afgekeken”. Goed voorspeld, want Pieter gelooft er niks van. “Nooit even gluren bij de buren?” vraagt hij. “Nooit,” antwoord Kirsten. Ze scoort een tien voor gedrag en een elf voor eerlijkheid.
Wat is je favoriete festival?
Zonder twijfel antwoord Kirsten gelijk: “Tomorrowland”. Vorig jaar is ze er voor de eerste keer geweest. Na een hele dag aan de telefoon had ze éindelijk beet: tickets via Q Music! Wat ze ervan vond: “Mega vet, je hebt eigenlijk niet het idee dat je op een festival bent.” Pieter stemt er mee in, zoals zijn broer het festival beschrijft: “zelfs de prullenbakken zijn mooi”. Daarna volgt er nog een gesprek over vlinders, draken en podiumnamen die je bijna niet kunt uitspreken. Als je het mij vraagt klinkt het inderdaad meer als een attractiepark.
Of er nog meer op de planning staat? Zeker! “Bontgenoten, WISH, 7th Sunday en ik wil nog naar Awakenings,” vertelt Kirsten. Waarop Pieter antwoord: “Zo, er gaat een flink kapitaal uit naar al die festivals”.
Hoort Eindhoven volgens jou bij de Kempen?
Zoals je aan het begin van dit interview hebt kunnen lezen komt Kirsten uit Eindhoven. Dus natuurlijk moest deze vraag er wel in. Haar antwoord daarentegen, niet geheel naar wens. “Ik werd laatst nog uitgelachen door Stan en Roeli, omdat Peel en Kempen schijnbaar wordt gezongen in het liedje Brabant van Guus Meeuwis, en stiekem kende ik de regio’s allebei niet voordat ik hier kwam werken.” Au, Kirsten! Het wordt tijd dat we je eens goed opleiden.
Of ze vindt dat Eindhoven bij de Kempen hoort? Dat wist ze niet zo goed. Ze is niet de enige, maar gelukkig wist Pieter haar snel te verbeteren, want Eindhoven hoort zéker wel bij de Kempen!
Tinder of real-life speeddaten?
Er moet wel goed vooronderzoek gedaan worden, dus voordat Pieter de vraag durfde te stellen, begon hij met: “hoe gaat het eigenlijk met het daten, heb je een vriend of niet?” Tot zijn geruststelling was het antwoord nee. “Aha, dan snap ik de volgende vraag,” zegt hij.
Je kunt Kirsten wel vinden op Tinder, maar meestal ontmoet ze iemand gewoon in het echt. “Wat is dan de perfecte eerste date?” vraagt Pieter. Vastbesloten antwoord Kirsten met: “iets actiefs zoals poolen”. Duidelijke taal zou ik zeggen, mannen doe er je voordeel mee ;).
Instagram of TikTok?
In haar rol als Content Marketeer is dit natuurlijk een toepasselijke vraag. Hoewel ik gedacht had dat ze er wel even over zou moeten nadenken, is dat niet zo. Gelijk antwoord Kirsten met: “TikTok”. Gewoon omdat je daarop kunt blijven scrollen. Wat vindt ze dan van de Instagram Reels? “Instagram Reels is gewoon de aliexpress versie van TikTok,” zegt ze lachend. Pieter kan er niet helemaal over meepraten, want hij blijft liever ver weg van sociale media.
Afsluitend
Even opgesomd: een beetje braaf, festivalgek, in Kempentraining, single en TikTokverslaafd, dat is Kirsten. Ze zet haar tanden in de contentstrategie en zorgt ervoor dat we keihard gaan knallen op social media!
Wil je nu zo iemand als collega? Dat kan! Want we hebben nog vacatures openstaan. Wie weet ben jij wel de volgende in het rijtje van voorstelblogs.