Een Social Boost: hoe je met een klein budget tóch jouw vacature in de spotlight kan zetten
Geplaatst op
Laatst bijgewerkt op

We zijn ontzettend fan van onze wervingscampagnes. Waarom? Omdat je via deze weg jezelf als werkgever perfect kunt laten zien. Maar soms is je budget niet toereikend genoeg en is het tijd voor een andere oplossing. Dan kun je jouw vacature een flinke boost geven met onze dienst Social Boost.
Wat is een social boost?
De titel bekt natuurlijk wel lekker, maar wat houdt het precies in? Wanneer jij een boost bij ons aankoopt gaan we voor jou een betaalde advertentie uitzetten op Meta (Facebook en Instagram). Daarbij zijn er twee smaken:
- Social Boost: één advertentie met een looptijd van één week met een gemiddeld budget.
- Social Boost XL: twee advertenties met een looptijd van twee weken en een verhoogd budget.
Afhankelijk van je budget en urgentie kun je kiezen tussen deze twee.
Tip: heb je een vacaturepakket? In elk pakket zitten credits voor een social boost. Zet deze in! Binnen een paar klikken zet je jouw extra promotie in werking!
Hoe ziet zo'n advertentie eruit?
We hebben verschillende opmaken die we inzetten om jouw vacature te laten opvallen. Je mag daarbij een afbeelding meesturen die we gebruiken. Doe je dit niet, dan gebruiken we een stockfoto. Hieronder zie je een aantal voorbeelden van de advertenties die we gemaakt hebben.
Wat levert het me op?
Jouw doel is natuurlijk altijd de juiste kandidaat vinden en daar kan een Social Boost aan bijdragen. Je koopt zichtbaarheid en dit moet er uiteindelijk voor gaan zorgen dat een werkzoekende jou gaat vinden. Op basis van een heleboel boosts zijn dit de gemiddelde resultaten:
Social Boost
- 6.500 bereikte potentiële kandidaten
- Gemiddeld 4,7 sollicitaties
Social Boost XL
- 17.500 bereikte potentiële kandidaten
- Gemiddeld 8 sollicitaties
waar kan ik tekenen?
Dit is dé manier om jouw vacature een zetje in de juiste richting te geven. Waar wacht je nog op?
Social boost aankopen plan een gratis adviesgesprek